lördag, november 06, 2010

50-årskalas

Nu är vi hemma efter att ha firat Kalles morbros fru som fyller 50. God mat, vin och en makalös tårta bjöds det på. Nemo visade upp alla trick vi lärt honom och alla var sååå imponerade. Det gäller att dressera bra.

Kalle ska jaga imorgon så han orkade inte se någon film ikväll så jag funderar om jag själv ska kolla något eller fortsätta med mitt virkprojekt osm snart är klart, det ska bara sättas ihop.

Imorgon har vi inga direkta planer. Kalle kommer vara borta hela dagen så om någon vill leka med oss så hojta till! Nemo är lite snorig men är man inte rädd för bacillerna så...

Förresten, vet ni hur duktig jag varit denna veckan? Jag har gått en långpromenad varje dag, utom i tisdags då vi var i Malmö men då gick jag i stort sett hela dagen ändå. Det gäller bara att komma igång sen blir man beroende av frisk luft varje dag.



Jörgen läser Nemos favvobok och Kalle är mest trött

1 kommentar:

Lina sa...

Härligt med promenader! Speciellt i detta vädret när det är lite kallt och ruggit också. Då är det extra skönt att få komma in sen och mysa :D