måndag, november 08, 2010

Fortfarande förkyld..

Jag känner mig verkligen sliten och trött nu. Förkylningen har blossat upp igen och inatt vaknade jag och var totalt täppt och läpparna snustorra. I morse värkte halsen så idag är vi hemma och myser. Nemo har haft en hemsk hosta ett par dagar nu och han vaknade igår och var så ledsen så halv nio bäddade vi ner oss allihop i sängen och myste. Nemo sov till 9 idag så jag har verkligen fått många timmars sömn inatt vilket behövdes.

Det är riktigt kallt ute idag och så snart Nemos potatis kokat klart tänkte jag vi skulle gå ut så han får känna på frosten i gräset.

Jörgen kommer efter jobbet med en riktig mårdfälla som han har lånat. Mården har nog inte varit här på några dagar men förhoppningsvis kommer den tillbaks snart och går en snabb död till mötes.

1 kommentar:

äppelblomman sa...

Krya på dej!!♥