torsdag, november 25, 2010

Lovely torsdag

Jag och Nemo inväntar lilla och stora Juristen som vi tänkt baka scones till. Men vänta nu, tänker ni, var inte de hos er förra torsdagen också? Jo det stämmer, Juristen ville komma hit idag igen, helt fantastiskt. Hon har messat mig flera gånger, skrivit på Fejjan och frågade även om jag ville med på Idol imorgon, vad har hänt? Det var inte länge sen som hon inte gick att få tag på överhuvudtaget och jag trodde seriöst hon typ hatade mig. Men nu har hon insett att jag är hennes bästa vän, eller så är det så att hon behöver mina tips på barnuppfostran och rutiner. Jag är nämligen sjukt bra på det medan Juristen är.. sådär.

Och ikväll ska Kalle och Jörgen hyra ett släp och köra vår säng till Agusa, vilket innebär att vi kan sätta ihop den nya sängen. Lovelylovelylove! Och Kalle tror att han kommer bli klar med vinden i helgen, lovelylovelylove igen!

Inga kommentarer: