måndag, november 01, 2010

Bajs

Jag är sjukt trött och ska snart gå och lägga mig. Har en skitjobbig hosta som jag verkligen inte ska förfölja mig under natten. Jag behöver få sova ordentligt, det är drygt att vara lite småsjuk men inte riktigt kurera sig. Och förresten, hur mycket högre var självmordsstatistiken innan nässprayet uppfanns? Va?

I morgon ska jag och Nemo till Malmö på Teddystudien och lämna lite blod och svara på frågor. Vi är där en gång var tredje månad och gör det, en gång i månaden skickar jag in Nemos bajs i tre olika rör och så skriver jag en matdagbok inför varje besök som innehåller ALLT Nemo äter under tre dagar. Lite meckigare ju större han blir och den här studien håller på tills han är 15.. Kom nu 15-åriga Nemo så ska vi lägga ditt bajs i små rör och skicka iväg..

Men det är värt det. Det är en diabetesstudie eftersom Nemo har anlag att utveckla diabetes och skulle han göra det så upptäcks det ju i god tid.

Nej nu ska jag kolla busstiderna och ta en i god tid så vi hinner en sväng på Indiska också.

Inga kommentarer: