fredag, november 12, 2010

Lovely

Man får verkligen en annan sinnesstämning på fredagar. Även om jag är hemma och alla dagar är typ likadana så infinner sig ändå en speciell känsla och man är lite extra glad.

Det är riktigt höstruskigt ute men jag och Nemo promenerade till Malin och Ludvig i förmiddags och stannade där tills det var dags för Nemo att sova. Nemo ville inte alls gå hem utan blev jätteledsen när jag klädde på honom.

Nemo sover ute i vagnen och jag har precis ätit lunch och ska slappa lite nu. Nemo skulle upp svintidigt imorse och vägrade somna om så 05.50 gav jag upp och klev ur sängen så jag känner mig lagom trött. Hoppas Nemo sova extra länge nu så han inte är så trött ikväll.

När Kalle kommer hem ska jag åka och handla på Willys och sen ska vi äta varma mackor till middag, enkel och god fredagsmat. Jag ska köpa något gott till kvällen också, lösgodis kanske? Är så sugen och får väl synda lite då.. Hoppas jag kommer i festblåsan imorgon.

Inga kommentarer: