tisdag, mars 31, 2009

Idag skulle jag egentligen börjat klockan 15 men kom in redan kl 11 för ett soc.möte. Det är mycket som händer nu, det snurrar ordentligt men det är ju så det är. En domino-effekt. Men det är ju så här man lär sig väldigt mycket bra saker så det är bara att kasta sig in med huvudet först. Nu har jag ju äntligen fått en kollega och det känns så skönt. Det har varit tufft att jobba ensam och ha alt ansvar och se till så att allt blir gjort själv.

Nu ska jag springa ner på stan och inhandla lite nödvändigheter till kollektivet och aknske äta nåt lite snabbt och sen ska jag och Thomas, min kollega, till Ikea och köpa lite saker till personalrummet.

Jag längtar till imorgon för då ska jag och Maggi äta lunch ihop! Och sen är det snart helg och då är jag ledig från fredag förmiddag till måndag eftermiddag! Gött! Jag har jobbat varje helg sen jag började här. Och på söndag kommer Ninni Och Mikael och hälsar på, det ska bli riktigt roligt och jag hoppas Ninni har blivit lika tjock som jag!

Inga kommentarer: