torsdag, mars 19, 2009

Gissa vad jag hittade när jag kom ut efter att ha skrivit förra inlägget? Små krälande kaninbebisar! Jag räknade dom så gott jag kunde och jag tror det är minst tio stycken, helt rosa med fläckar och streck och ett par som är svarta/grå. Det är ju ingen tvekan om vem som är pappan när jag tydligt såg streck över ryggen på flera stycken.

Jag är så glad, detta var verkligen en rolig överraskning! Vilken underbar vår det kommer att bli med en massa ulliga små kaninungar!

Hilde är inte alls aggressiv eller nervös över att jag är där ute och det är jättebra. Leo är helt tokig och hoppar runt, han känner väl lukten av vad som har hänt. Han ser väldigt stolt ut och är mycket nöjd med sig själv.

Grattis Leo och Hilde!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis till dig, Leo och Hilde! Så mysigt med kaninungar.
Stora kramar
Elisa

Mayumi sa...

Det var värst vad ni förökar er därnere....måste vara nåt i vattnet ;) Kram på er!

Bara Lisa sa...

Men så många tuttar har de väl inte?? :O

Anonym sa...

ååååh vad kul och mysigt! grattis sötnos!

M sa...

Vi vill se bilder på ungarna!!
Jag fick 7 kullar med råttor igår :)

Anonym sa...

Grattis mormor ;) Vad spännande! jag ser verkligen fram emot att träffa de små tussarna i påsk (då har de kanske fått lite hår och öppnat ögonen).
Och ja just ja! Jag tycker du kan prova med samma uppfödare igen, du tycker ju att de är finast och tredje gången gillt :)

Lena sa...

Söta, söta små. Det händer mycket på bebis-fronten hos er :)

Anonym sa...

Oj, oj.. hela tio stycken! Grattis till tillökningen. Hon varsnabbare än dig ;)

Anonym sa...

Grattis vad roligt!