torsdag, mars 19, 2009

Minns ni att jag skrev för en månad sen att jag trodde Hilde var skendräktig? Nu tror jag att hon håller på och göra sig redo för födsel! Hon har boat mer och springer runt runt huset och viftar på svansen. Hon har blivit tjock men jag trodde det var för att hon åt så mycket. Jag messade Marie som kan mycket om kaniner och avel och hon trodde definitivt det var ungar på gång. Herregud, jag är inte redo för sånt här, men det ska bli roligt. Hoppas allt går bra och att ungarna lever, och helst vill jag hon bara ska få två stycken men det blir säkert 12 eller nåt.

Nu ska jag gå ut och sätta Dino i en annan bur så han inte har ihjäl de stackars små ungarna när de kommer. För antagligen kommer de komma, när som helst eftersom kaniner är dräktiga 28-32 dagar. Vilken jävel Leo är!

1 kommentar:

Mayumi sa...

Go Leo!!! ;)
Han skjuter bevisligen inga blanka skott....