lördag, mars 21, 2009

Nu är Marika här och vi sitter som två nördar i soffan med varsin laptop i knät och en skål chips mellan oss. Hon kom igår kväll och då kollade vi på Let´s Dance och åt plankstek med älgkött. Lite läskigt då jag inte ätit det på flera år men det gick bra, åt inte så mycket till att börja med. Har tänkt börja äta lite vilt men klarar inte av tanken på att äta ko eller gris.

Vi tittade till kaninungarna imorse och alla lever fortfarande! Hilde är en duktig kaninmamma som tar han dom sin stora kull så bra. Hon låtsas verkligen inte som om det finns nåt där och vill inte gå i närheten av buren. Men idag kollade hon vad jag gjorde och klättrade lite på mig när jag tittade till ungarna. De har redan blivit lite ludna men det är nog för att det varit ett par kalla nätter. Ska ta en bild imorgon så ni får se sötnosarna. Jag blir så glad av dem!

Vi har tagit det lugnt och slappat hela dagen och har inga planer på vad vi ska göra ikväll. Äta chips och ostbågar i soffan känns som en bra plan!

1 kommentar:

Lena sa...

Äta är en bra plan, det funkar alltid!