onsdag, mars 11, 2009

Även om jag trodde att inget hänt igår när jag ramlade så har jag inte kunnat släppa tanken på att TÄNK OM något är fel. Så idag var vi in till MVC i Dalby och fick lyssna på bebisens hjärta, och till vår stora lättnad var allt bra. Stackars Kalle vågade knappt följa med för han trodde att nu skulle alla tänka att det var han som knuffat mig nerför trappan. Lille Kalle, han är så söt. Så bebisen mår bra men han tycker att han har en supertuff och lite vild mamma.

På tal om Kalle, nu har han lärt sig hur man skickar filer på MSN så han sitter och skickar bilder på olika djur som jag ska välja vilket jag helst vill ha.

Nu ska jag göra mig iordning för ännu en dag/kväll på jobbet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det inte var någon fara men fy vad läskigt att ramla sådär!

Vadå? sa...

Så skönt att det gick bra! @--',---

Mirja sa...

vilken rysre att ramla nerför en trappa, men vilken lättnad att allt gick bra iaf! puhh