fredag, mars 06, 2009

Det känns som all kraft har gått ur min kropp. Trött i ögonen fast jag sov ut och huvudvärk. Jag har nog järnbrist, det hade jag i december när jag tog prover hos barnmorskan. Ska införskaffa tabletter från apoteket för det är jobbigt att vara så trött jämt. Jättetråkigt att känns sig helt off när man har en ledig dag och skulle vilja känna sig glad och pigg.

Jag har iallafall planterat om pelargonerna och sått paprika och chili idag och haft lite soffmys med Goliat. Nu ska Kalle handla lite och sen blir det middag och en lugn kväll. Nu ska jag ta en dusch så kanske jag vaknar till lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

Looma heter min sjal, en trikåvariant. Köpte den på en mässa för en dryg 500ing, tror att de kostar runt 700:- en del dagar har jag gått iklädd enbart bärsjal o morgonrock typ. Pojken tenderar till att vilja vara nära, nära och det är ju SJUKT mysigt. Gissar att den kommer bli lättare o lättare att bära, i början är det lite knixigt... Puss.