fredag, mars 06, 2009

Klockan är kvar över ett och jag kom hem från jobbet för ungefär en halvtimme sen. En mycket bra dag har det varit och den avslutades med massage. L går en spa- och massageutbildning så gissa vem hon övar på?
Imorgon och på lördag ska jag vara helt ledig! Fantastiskt. Två dagar i rad. Jag hade bjudit hem L hit för att sova över imorgon men hon hade planer med en kompis. Bra för henne, jag är nästan den enda hon umgås med så har hon chansen att vara med någon annan än en 10 år äldre gravid tant så är ju det bra.

Så imorgon SKA jag plantera om pelargonerna som jag inte fått tid till än och så ska jag så paprika, tomat, chili, spenat och sockerärtor. Jag såg ett drivhus idag på Claes Ohlson för 199:- som jag ska köpa sen. Det var allt annat än vackert men bra att driva upp plantor i.




Lite nya bilder. En vacker vårdag, ny spegel i sovrummet, en till hylla i badrummet och en ny orkidé i sovrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad mysigt ert badrum ser ut att vara, jag vill också ha det sådär i badrummet! Så himla fint!!