fredag, mars 20, 2009

Idag är jag uppe tidigt och färgar håret. Fast det som fick upp mig var ju keninbebisarna. Jag har varit orolig över att Hilde inte ska ta hand om dem eftersom jag inte såg henne vara hos dem en enda gång innan jag åkte till jobbet. Men en snäll uppfödare berättade att kaniner bara tittar till ungarna några gånger per dygn och ger dom mat för att inte röja sitt bo för rovdjur. Så jag hoppas att hon ska ta hand om dem och att de klarar sig allihop. Jag var ute och tittade till dem för en stund sen och då kravlade och pep dem när jag kikade in bland all päls. Som det ser ut idag lever alla iallafall, men det är så svårt att se.


Igår var det riktigt härligt vårväder ute och solen skiner idag med så jag hoppas det blir en lika fin dag. Helst får hela helgen fortsätta på samma sätt. Jag klämde in mig i en klänning jag precis kunde ha men det var nog sista gången jag kunde använda den på ett tag.



I skuggan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så roligt med kaninungar! De kommer bli så fina när de blir pälsbollar sen! :)

Elin sa...

DU ÄR SÅ VACKER LINNÉA!!!

Anonym sa...

åhhh jag dör, ääälskaaar verkligen kaninungar. behöver jag berätta att jag en gång hade 16 st kaniner på samma gång :D

LolitaRegina sa...

GUD, vilken babe du är!! ;)
och vad härligt med bäbisar! nu är det fan i mig vår!