söndag, mars 08, 2009

Så här ser jag ut i vecka 20, men jag är inte sur som ättika hela tiden utan det var mest på bilden.



Jag stör mig på min mage. Den är inte sådär vackert rund som "alla andras" gravida magar är. Nej min är som annars fast mycket större. Vid naveln går det liksom in och magen ser valkig och ful ut. Jag hatar att känna så här, jävla skit är vad det är.

Jag är trött efter att ha jobbat i 11 timmar men nu ska jag slappa lite i soffan och se ett avsnitt av True Blood innan det är dags att sova.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du ser fin ut! Lovar att magen kommer att se ännu mer "gravid" ut snart. Rund och stor!

Anonym sa...

Jag tycker att du ser absolut gravid ut...super super fin... njut av din lilla magen... den kommer att bli stooooooooor.
Kram.
Mercedes.

Anonym sa...

men vännen! Du ser verkligen vacker ut tycker jag, jättefin.

Maja sa...

Tycker du är otroligt fin. och har världens mysigaste stil. Vissa mammor verkar dö på stilfronten när dom är gravida. Men du lyckas kombinera din existerande stil med din graviditet på ett helt fint sätt. (obs jag är världens klädnörd -icke fashionita dock fi fan- så ta detta som en stor komplimang :)

Anonym sa...

Mmmmm håller helt med! Magen ser inte klok ut, det får du göra något åt... Lägg något under tröjan så magen blir jämnare och rundare... Bilden e suddig oxå!