onsdag, mars 04, 2009

Vilken fantastik vårdag vi har idag! Solen skiner (eller sken iallafall, det börjar mulna på tror jag) och det var riktigt varmt ute. Jag gick ut direkt jag klivit upp och har städat åt kaninerna, tömt lite gamla krukor och fått ett smärre spel på Kalle. Fast jag har sagt till honom två (2) gånger innan att han inte kan lägga hö i jordkällaren eftersom där är så fuktigt att det möglar så vad tror ni han gör? Självklart har han lagt massa hö där som är helt mögligt nu. Fattar inte vad det är som är så svårt.

Idag klockan 15.30 är det ultraljud! Så spännande, jag tror jag dör litegrann. Nu MÅSTE allt vara bra och jag hoppas att han eller hon vill visa sin grej, eller brist på grej. Hittills tror 11 på en flicka, 7 på en pojke och en på en alien.

Nu ska jag åka till Dalby och köpa blomjord så jag kan plantera om mina pelargoner. Jag tror de flesta har klarat sig faktiskt, kanske två som inte går att rädda. Hoppas det inte var några favoriter!

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Spännande med ultraljud!! Hoppas att ni får den grej som ni helst vill ha =) hahahah!!

Våren är underbar och varmt välkommen!! Ska du satsa på att odla något i år eller du håller dig troget till dina pelagoner??

Anonym sa...

Håller tummarna för att allt gick bra på ultraljudet idag. Kram!