torsdag, mars 19, 2009

Idag gick jag upp kl 8 och det är sjukt duktigt av mig. Har redan slängt i en tvätt och sen har jag suttit här och slöat. Var ute och släppte ut kaninerna och de låg och solade sig. Jag ska tvätta en massa har jag tänkt, och städa badrummet. Och bara slappa, ta det lugnt och äta god frukost innan jobbet. Vet inte när jag ska börja idag. 15-16-tiden blir nog bra. Innan jobbet ska jag en sväng på Lindex för jag hittade superfina bebiskläder på internet igår:


Jag måste fixa iordning i mysrummet för imorgon kommer Marika och ska hälsa på hela helgen! Så roligt det ska bli. Vi har inga planer alls och det är skönt, tror att hon också vill ta det lygnt och mest umgås och ha det mysigt. Jag har köpt chips och ostbågar som jag ska tvinga henne att äta. Hon är så liten och jag blir ju bara större och större.

1 kommentar:

Mayumi sa...

Hur många bodies kan en unge egentligen ha? Aldrig för många, om man frågar mamma Linnea ;)