onsdag, mars 18, 2009

Tack för era fina kommentarer där ni skriver att jag inte ska klandra mig själv för Goliats död. Jag försöker verkligen men när jag kom hem från jobbet idag och släppte ut kaninerna så var det enda jag kunde tänka när jag såg Goliats tomma bur: Om det inte varit för mig hade du fortfarande levt.

Man kan ju bara spekaulera i vad som hände, men antagligen var det stress och han kanske hade ett lite svagare hjärta så att han inte fixade det. Det är orättvist och sorgligt.

Hela gårdagen (nästan) var en skitdag och jag kände mig arg och frustrerad över allt. Idag känns det bättre och jag försöker tänka bra tankar. Bebisen mår bra iallafall och sparkar och lever om med jämna mellanrum.

Efter jobbet idag tog jag en snabb sväng på stan och shoppade ny bh, en tunika/klänning, en topp och leggings. Perfekt att bli tjockare för varje dag som går så man måste köpa nya kläder. Jag kan meddelade att midjemåttet är på 98 cm och jag väger strax under 75 kg.

Inga kommentarer: