måndag, mars 02, 2009

Ikväll var jag och L på bio och såg Män som hatar kvinnor. Jag har inte läst någon av Stieg Larssons böcker men det ska jag fan göra nu. Imorgon ska de inhandlas! Filmen var fantastiskt bra, obehaglig och spännande. Jag älskar Michael Nyqvist och Noomi Rapace var riktigt bra. Jag ska inte avslöja något utan säger bara GÅ OCH SE DEN.

Innan bion så blev jag och L raggade på av ett killgäng. Det var ju riktigt härligt för de var mellan 14 och 16 år. Underbart att umgås med så unga tjejer som L för hon drar ju till sig de här små kidsen som gör allt för att impa på en. De frågade vad vi skulle se för film och jag sa att vi skulle se Män som hatar kvinnor. Då tittade en av killarna på mig och sa lite charmigt:

- Men jag hatar inte kvinnor..
- Nej men du är ingen man heller än, svarade jag.

Ibland är man för jävla rolig alltså.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skaockså se den filmen! Böckerna är bra så jag är nyfiken på filmatiseringen :)

Vadå? sa...

Haha, snabbtänkt där :) Bara älskar hur du säger "Hah, lite rolig jag är!" :D Kakpoäng till dig!

Mayumi sa...

Har läst första boken och den var riktigt bra. Tänkte ta en kväll framöver o se filmen också :)

Bara Lisa sa...

Vad fort det går! I en av de bebitidningarna som är ute nu fick en tjej en bebbe på blott dryga 5,6 eller 5,8 kg och 61 cm ;). Man får också tips om hur man syr om gardiner till bebiskläder, tänkte på dig då.

Maja sa...

hahahaha, dog lite av slut klämmen. Du verkar vara en sån unerbar person. (verkar måste ajgs äga för jag inte känner dig irl :p)

Maja sa...

btw, har slukat böckena fastd enog ngt år sen.. iaf g dom rä så JÄKLA BRA!!! de går inte att sluta läsa. åh.

LolitaRegina sa...

HAHAHA! :;) klockren kommentar!
jag såg filmen i söndags, superbra! lyx dig som har böckerna kvar att läsa.. :)