lördag, maj 17, 2014

Typiskt....

En av anledningarna till att jag ville gå ner i vikt var för att jag hade en massa kläder som jag tyckte om men som var för små. Nu har jag äntligen kunnat plocka fram alla de där kläderna och gissa vad? Jag gillar dem inte längre. Jag vet ju att min smak förändrats och att jag haft vissa typer av kläder som "jag ska ha när jag blir smal". Och nu är jag där, den där gamla garderoben är tråkig och jag vill bara ha nytt nytt nytt i en lite annan stil. Jag får väl försöka sälja det jag inte vill ha men det är så drygt tycker jag. Tyvärr är jag ju inte gjord av pengar annars hade jag tagit en personal shoppar och uppdaterat hela garderoben.

Ett försök till att vara lite trendig. Vet inte om jag lyckas...
... Så jag satsar på det här istället.

4 kommentarer:

Ninni sa...

Jag kan vara din personalshopper!!

Magdalena sa...

Me too!

äppelblomman sa...

Grattis! Visst är det underbart när man når sitt mål! Du är verkligen skitsnygg! (De var du innan oxå!!)
Jag veeet, så där var det för mej med. Ville så klart bara ha nytt, nytt, nytt;-)
Kram K

Linnéa sa...

It's on Maggi och Ninni!
Tack karolin. :)