söndag, maj 11, 2014

Ny serie

Jag såg klart på True Detective häromdagen. OH. MY. GOD. Så sjukt bra!! Ni måste titta, och ni MÅSTE älska Rust.

Men, nu måste jag ju ha en ny serie att titta på. Jag och Kalle kollar ju Breaking Bad men det går väldigt långsamt eftersom Kalle lägger sig tidigt de flesta kvällar så jag behöver något för egen del. De serier jag funderar på är:

• Homeland
• Sons of Anarchy
• House of Cards
• Mad Men
• Suits
• The Following

Serier jag väntar på:

GIRLS 
• Orange is The new Black
• True Blood
• American Horror Story
• Penny Dreadful
• The Walking Dead

Eller så tar jag och ser om Dexter igen. Saknar honom...

2 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Du måste ju se sons or anarchy!
Alltså, detta är så pinsamt: Jag såg ett avsnitt av True detective och bara: Nä, vad segt och trist. Nu är ju alla eld och lågor över den serien så jag känner mej dum i huvudet...haha
Får nog ge den en chans till..

Linnéa sa...

Men det är lite segt i början men i avsnitt fyra släppte det och sen blev det sjukt spännande!