torsdag, maj 15, 2014

Jobbig vecka

Den här veckan har varit väldigt ångestfylld för mig. Jag har roddat i en sak som jag haft framför mig länge och nu var det dags. Men fy vad jag haft ont i magen och ångest över det. Men jag tog tag i det, fick lite mer ångest, konfronterade, och så blev det bättre. Inte helt över än men jag tror och hoppas att det ska gå smärtfritt framöver. 

Jag som alltid varit blyg och konflikträdd blir så stolt över mig själv när jag tar tag i saker och sätter ner foten. Att inte låta någon trampa på mig utan ifrågasätta och säga ifrån. Så skönt att jag gjorde det idag och på köpet fick jag lite jävlar anamma som fick mig att anmäla mig till Immeln Trailrun! Vi för väl se om jag ångrar det..


1 kommentar:

Ninni sa...

Jag har alltid sett dig som en stark kvinna med mycket jävaranamma!!