måndag, maj 12, 2014

Två timmar

Idag körde jag ett lågintensivt långpass igen men istället för att ha så låg puls som möjligt så försökte jag ligga så nära 142 som möjligt för att få liiiite mer fart. Idag var målet att springa i två timmar och det gjorde jag. Lyssnade på poddar, njöt enormt av den vackra naturen och hade en riktigt fin runda. När jag var i skogen så började det regna men jag blev inte blöt för jag hade ett lövtak över mig, helt underbart.

Det gick som en dans idag och det är så häftigt att kunna springa i två timmar utan att det är jobbigt! På slutet fick jag till och med hålla tillbaka för jag ville bara springa fortare. 17 kilometer precis kom jag på två timmar och med uppvärmningen till förskolan landade dagens tur på strax över 18 kilometer, grym start på veckan!


4 kommentarer:

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Vilka framsteg du gör! Kul för dig.

äppelblomman sa...

Fy satan alltså va du är BÄST!!!! Så grym!
Kram K

Lina sa...

Supergrymt juh!!!! :-D

Linnéa sa...

Tack hörni, love era kommentarer! :)