måndag, augusti 13, 2012

Smärtsamt

Jag sitter och pustar ut efter en smärtsam löptur. När jag sprang i fredags hade jag inte så ont i benhinnorna men de två gångerna innan dess fick jag skitont efter att jag sprungit. Men då jag inte kände så värst mycket efter att ha sprungit över en mil tänkte jag att det var lugnt idag när jag gav mig ut. Men fy fan vad ont jag har nu.

Det började med att de lagt ut typ sand på en väg i skogen vilket de måste ha gjort idag för den var alldeles lös och inte alls nertrampad. Det underlaget och så att det var uppför gjorde att jag blev helt slut och började få ont. Sen sprang jag fel och kom ut på en lång asfaltsväg i uppförsbacke och när jag kommit upp för den var jag dödstrött och hade ont men jag tänkte slutföra min runda ändå. Men jag fick ändå vika av tidigare för jag hade så ont i båda benen, både framsidan och på sidan och nästan nere vid foten. Vad är det här för jävla skit? Jag kan inte vara överansträngd för jag har inte kört speciellt hårt. Börjar mina skor bli utslitna? När jag köpte dem sa jag att jag ville ha ett par skor för powerwalks och lättare löpning men jag har ju använt dem mer än så. Eller är jag för tung för mina stackars ben? Herregud så tragiskt, för fet för de stackars benen så de går sönder...

Please help me! Jag dör om jag inte kan springa...



1 kommentar:

äppelblomman sa...

Fan va trist de är... Jag har oxå kännt nu på slutet av mina bensindriven men jag har nya skor så dem kan de inte bero på.
Kan tipsa om att ta de lite lugnt typ en vecka iallafall. Ställ sej i duschen och skäl först svin varmt sen svin kallt och så håller du på så till o från så i kanske 5-10 minuter några gånger om dagen! De kan vara en slags inflamation och då kan de bli bättre att göra detta! De har hjälpt för mej!
De är fruktansvärt att ha ont i benhinnorna:(
Kram o det snart går över!❤