torsdag, augusti 16, 2012

Men vad är det som händer!?!

I kaninhagarna har jag cementrör som är svala för kaninerna att ligga i varma dagar. I en hage är de ganska små och användes när jag hade kaninungar men har sen legat kvar. Ikväll när jag kom ut till kaninerna låg Jätten med huvudet inne i ett av rören så jag petade på honom och ja, ni kan ju gissa... Stendöd. Kalle kom ut och drog ut honom och det visade sig att han satt fast. Ena örat var tryckt framåt efter att stackaren försökt att ta sig ut men inte kunnat. Jag var där ute vid femtiden och då var allt lugnt så det måste hänt de senaste fyra timmarna. Helt sjukt efter att Agnes fastnade med huvudet häromdagen, har de någon självmordspakt??



3 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Men din stackare! Du har verkligen världens otur med dina kaniner! vad hemskt, stackars Lovikk :(

Linnéa sa...

Det var inte Lovikk, tack och lov, utan dem belgiska jätten, Fjalar. Men otur, ja det kan man säga...

äppelblomman sa...

Neeej fy fasen va tråkigt:(
Kram till dej