fredag, augusti 31, 2012

Lasse

När det kommer till musik så han jag ju en favorit vars musik jag lyssnar på om och om igen, Lars Winnerbäck. När jag läste era namnförslag till den nya kaninen som de flesta var relaterade till färgen röd så kom jag på att eftersom kaninen har röd päls så kan han ju få sitt namn efter någon med rött hår som ligger mig varmt om hjärtat. Lasse kanske inte låter så fancy men han kan ju heta Lars eller Lars Winnerbäck i stamtavlan, eller är det för töntigt?


Första gången ute i hagen var riktigt kul.


Lasse är otroligt nyfiken och jättesnäll, inte alls rädd även om han är lite "sprättig" nu när allt är nytt.


Och så Agnes, hon är verkligen rar. Tycker om att bli klappad och gör små glädjeskutt ute i hagen varje dag.

4 kommentarer:

Emma sa...

Oå översta bilden ser det nästan ut som han har framtändet som sticket ut :)

äppelblomman sa...

Guuud så söta!❤

Anna sa...

Ahw! Klart han kan heta Lars, det är ju flådigt som bara den! Kanske Kung Lars, eller Röde Lars, eller Kanin-Lars, eller något annat snajsigt? Jag hade LÄTT kunnat döpa en kanin till Lars Brundin, som jag älskar tex ( http://www.youtube.com/watch?v=NaGwyvVWHAQ ).

Knäppa namn är kul. Mina tuppar heter Håkan efter norska prinsen (ett par bögar som döpt honom) och Eddie (som jag döpt efter Eddie Vedder). :D

Juristen sa...

TÖNTIGT!!!!