fredag, augusti 17, 2012

Sjöhäng

Hela morgonen spenderades med att packa grejer och göra matsäck och vid nio körde vi mot Saxtorpsjöarna för att bada och sola med Elin, Noa, Maggi och Alba. Vi fick en underbar dag med strålande sol och varmt vatten. Tyvärr förstör ju vissa hundägare stämningen genom att vägra koppla sina hundar fast de springer till andra människor och inte lyder. Jag bad några hillbillies koppla sina hundar men fick svaret: Men de är snälla.. Och jag hade en lång diskussion med en dam vars tre Berner sennen-hundar sprang mot mig och Leon och jag blev både rädd och arg men hon tyckte att vid den sjön fick man räkna med att hundar kom fram till en. Jag blir så trött på puckon som inte fattar nånting eller tar hänsyn. Men dagen var jättehärlig och det var så mysigt att träffa mina vänner. <3










5 kommentarer:

Sofie sa...

Förstår dig om hundarna, det är sjukt irriterande .. Jag har själv hund o har honom alltid kopplad på sådana platser ... O kommentaren "den är snäll" är så himla dum för är man rädd så är man .. Tycker heller inte det är kul när en lös hund kommer fram till min hund ...

Ninni sa...

Önskar att vi hade kunnat vara där!

äppelblomman sa...

Väääldigt itroterande med hundarna och deras ägare...:(
Men vilka sköna bilder!! Härligt!
Kram K

Jöns Marie sa...

Vilka idiotiska hundägare! Om man är på en allmän plats och man inte kan få sina hundar att vara bredvid en utan de springer runt till massa folk ska man självklart ha koppel på dom, speciellt om någon ber en om det, av respekt för den personen hur snäll dom än är!

Marie sa...

Korkade hundägare! Nä fy va otrevligt! Jag hade fått spel...

Men jättefina bilder! Kram!