lördag, augusti 25, 2012

Bruten tå

I juli sparkade jag lilltån i en stol hemma hos mamma och pappa och fick nog en spricka. Jag har haft ont sen dess och lyckats sparka i den fler gånger men igår stötte jag den i en stol och det gjorde så in i helvetes ont. Idag kan jag inte ha några skor som trycker på tån och den är jättesvullen och gör ont. Undrar om jag brutit den, hur vet man det egentligen? Perfekt att det hände igår för nu är vi på väg till Tosselilla där vi ska leka och åka karusell hela dagen!



1 kommentar:

äppelblomman sa...

Bröt min tå brevid stortån för 2 år sedan... Helvet va ont de gjorde...
De jobbiga var att jag stötte i den HELA jäkla tiden, så den kläkte typ aldrug... Fick n blånagel med och samma dag som jag tappade den så slog jag i tåjäveln igen och fick en nu blånagel...
Hoppas det går bra idag o att ni har det sjukt kul där!
Kram K