tisdag, augusti 28, 2012

Shopping

Idag har jag, mamma och pojkarna varit i Malmö hela dagen och shoppat. Pojkarna har fått nya kläder, mössor, vantar och en vinterjacka till Nemo. Med rabattcheckar och presentkort de fick i födelsedagspresent blev det inte alls dyrt, just the way I like it.


Nemos nya favvosyssla, åka rulltrappa.

Vid 17 mötte vi upp pappa och farmor och gick till min farbror Peter som bor i stan och har ätit middag här.


När vi kommer hem ska jag packa upp shoppingen. Det är som att shoppa igen tycker jag, älskar att packa upp och känna mig nöjd över mina fynd. Vill ni se shoppingen imorgon?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också shopat på cosmo till oliver! Jag vill se vad du shopat!! :)
Kram Jenny p

Fnulan sa...

Vilken härlig dag!!

Marie sa...

Åh! Jag vill också shoppa! Så kul!! Och lika här, packa upp grejerna hemma är sååå kul! :-)
Självklar vill vi se din shopping! :-)