fredag, augusti 10, 2012

Nytt personbästa!

Strax efter åtta ikväll gav jag mig ut på en löptur. Det var härligt i luften och jag kände för en lite längre tur. Och det blev det, längre än jag någonsin sprungit förut. Benen gick, flåset var på topp och det gick så jävla gött!


13.65 kilometer! Sjukt långt! Jag är mycket mycket nöjd och otroligt glad över min utveckling. Jag sprang de första 10 kilometrarna på 1.02 och sen gick det lite långsammare då jag började bli trött och inne i skogen var det så mörkt att jag inte såg marken ordentligt.

Efter ett sånt här pass känns ingenting omöjligt och en halvmara känns rimligt att klara nästa år!

3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Fy faaan du är sååå jävla grym!
Jag måste oxå ut på en längre tur nu!!!
Du peppar!!
Kram K

Marie sa...

Härligt Linnéa!! Bra kämpat!!
Kram Marie

Suzan sa...

Heja!! Jag har aldri sprungit längre än en mil!