torsdag, augusti 23, 2012

EAT LOVE LIVE - Tävling!

Suzan tävlar ut biljetter till till 4good-eventet ”EAT LOVE LIVE” !

”EAT LOVE LIVE” 
Plats: Malmö (Palladium)
Datum: 12:e september
Tid: 18:30-21:15 (dörrarna öppnas 18)

”…….4good kväll – Eat Love Live Malmö 2012

Vi kickstartar hösten med en 4goodkväll om den ädla konsten att äta, älska och leva livet fullt ut! Kom och få matinspiration från sköna Husmorsorna Emma Hamberg & Anette Rosvall, peppas av feelgoodförfattaren & fyrbarnsmamman Martina Haag som snörde på sig joggingskorna och fick en ny passion, aktuell med löparboken Heja Heja. Möt Per Holknekt, fd skateboardproffs och grundare av Odd Molly – som vet hur det är att vara både på livets topp och livets botten. Det blir också en Sunshine Story från Susanne Dalsätt kostrådgivare & personlig tränare som köpte en ekologisk myslifabrik på Visingsö! Let your soul sing and your body laugh!


Jag vill sjukt gärna vinna eftersom jag älskar Martina Haag och är ett stort fan av Husmorsorna. Det hade varit så roligt att få gå på en sån här grej och jag hoppas hoppas hoppas att en av biljetterna kan bli min!

Läs mer om hur du också kan vara med och tävla HÄR, och kolla in hemsidan för mer information.

2 kommentarer:

Fnulan sa...

Jag ska dit =)

Linnéa sa...

Ååå lyx!! Jag hoppas hoppas jag vinner en biljett!