tisdag, augusti 07, 2012

C/O Hannah och Amanda

Hannah Widell och Amanda Schulman har startat en tidning som heter C/O Hannah och Amanda och premiärnumret kommer ut den 13 september. Tidningen ska säljas tillsammans med Aftonbladet och som prenumeration och kommer att inrikta sig på livsstilsfrågor och familjeliv.

Imorgon beger jag mig till Haväng för att fotograferas och intervjuas för ett reportage till den här tidningen. Det ska bli jättespännande och jag hoppas verkligen att vädret är på vår sida! Någon som vill gissa vad reportaget ska handla om?




3 kommentarer:

äppelblomman sa...

Wiii va kul! Grymt!
Hmm tror att de kanske ska hansla om tatueringar, piersing, eller när du hänger upp dej i krokar. Kommer inte på vad det heter...;-)
Eller kanske så ska det hansla om barn?!;-)
Lycka till!
Kram K

Marie sa...

Ååååh! Vad kul!!! Klart det ska handla om en tuff småbarnsmamma!!
Lycka till!

Emma sa...

Lycka till imorgon! Trist att jag jobbar annars hade jag vatt först på plats!