fredag, augusti 24, 2012

Malmöfestivalen

Idag for jag, mamma, pappa, Nemo och Leon till Malmö för att besöka festivalen. Vi började med god langos och gick sen runt och tittade lite. Förut fanns det massor med kul shopping på Malmöfestivalen men det blir bara sämre och sämre tycker jag. Det enda jag hittade var en fin plasch som jag såg redan förra året och ångrat att jag inte köpte. Nu fick pojkarna varsin och de kommer bli jättefina i färgglada ramar. Nu börjar Leon få så mycket fint och jag vill att han ska få ett eget rum, men det kräver att ormen flyttar och det är inget som Kalle jobbar så aktivt för.. Men men, han vill väl att Leon bor inne hos oss ända tills Nemo flyttar hemifrån så Leon kan ta hans rum.


Nemo och Leon åt exotiska hamburgare från landet McD...

2 kommentarer:

Evelina sa...

Jag gissar att du shoppade bland pysslarna som sålde smycken, brickor och sånt, de hade järttefina affischer :)

Linnéa sa...

You know me. :)