måndag, augusti 20, 2012

Årets varmaste dag...

Perfekt för att dra med sig barnen till Lund för att prova ut löparskor! Not. Men de skötte sig exemplariskt och jag hittade ett par finfina skor. De jag har nu är helt neutrala men jag behövde ett par med lite mer stöd och ett par Asics 1160 var jättesköna så de önskar jag mig i födelsedagspresent!

Vi tog en sväng på T•G•R också och hittade massa roliga saker. För 112 kronor köpte jag två blinkande bollar till barnen, tuschpennor, en ljusslinga med clowner, en liten väska med cirkustema och så skulle Nemo ABSOLUT ha de här fräcka glasögonen.


Verkligen jättefina och de höll ända till vi kom hem och Snabbaren hade sönder dem.

Nu badar kidsen och jag har satt ut Agnes i en lina på gräsmattan. Hennes bur blir så varm på eftermiddagen så vi köpte en tre meter lång, tunn kedja på Hornbach och gjort ett koppel så hon kan äta gräs och slappa i skuggan.

1 kommentar:

Emma sa...

Gött! Agnes har det bra hon :)