onsdag, augusti 01, 2012

Intervjun

Jag höll på att glömma, jag har ju inte bara jobbat idag! Jag blev ju intervjuad också. Det var en telefonintervju eftersom klienten fortfarande bor längre upp i landet och det var första gången jag gjorde en sån men det gick det med. I 40 minuter fick jag prata och svara på frågor om mig själv. Jag älskar anställningsintervjuer! Hur ofta är det egentligen som någon har fokus på BARA mig och vill veta ALLT om mig? Samtidigt som man får frågor som får en att tänka till och man får en chans att visa vem man är. I love it. Det kändes som att intervjun gick bra och jag hoppas hoppas de väljer mig!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skillnad det är mellan generationerna.Jag hade ont i magen bara för att stå upp och säga mitt namn,när vi var på kurs.Fokus på mej var 2 sekunder,höll på att dö.Härligt att det är andra tider.Tur för mej att jag slipper söka nåt mer.Solklart,med din utstrålning,och inställning att du får jobbet.Sen får vi lite problem.Det kräver att vi vinner på travet så vi kan flyga ner och hämta barnen till älgjakten.Massor med lyckatillkramar från Moster.

Linnéa sa...

Tack snällaste finaste du. <3

Marie sa...

Hoppas jobbet är ditt! Skönt att det kändes bra i alla fall!

Och fönstren ser jättefina ut, duktiga ni är!
Kram Marie