söndag, augusti 19, 2012

Dålig service

Imorgon är det en vecka sen jag sprang sist och det är helt sjukt vad jag saknat det. Om jag hört någon av "mina" springlåtar har jag velat kuta iväg på studs! Både Ninni och Mirijam har trotsat värmen idag och sprungit milen, grymt! Första gången för Ninni dessutom och jag är så imponerad av hennes utveckling. Och så lyssnade jag på Upploppet igår, lite självplågeri eftersom jag blir så peppad men måste vila. Men imorgon får det vara slutvilat och jag ska ta en testrunda. Jag tänkte även åka till Löplabbet i Lund imorgon och göra ett löptest och se vad de säger. Mest troligt är att jag måste ha nya skor. Jag var på Usports i onsdags men deras löpband var trasigt så jag kunde inte göra något test, men en kille kollade mina gamla skor och när jag berättade när och hur jag fick ont rekommenderade han ett par skor med en brygga under. Men jag kan inte påstå att jag fick någon vidare bra service på Usports. Först fick jag stå skitlänge utan att ens se någon som jobbade där och när det väl dök upp någon tittade de bara på mig. När jag väl gick fram till en jag gissade jobbade där (de hade inga namnskyltar eller kläder med Usports logga eller nåt)så fick jag typ tjata på honom och han verkade måttligt intresserad av att hjälpa mig. Hatar sånt bemötande, så jävla oproffsigt. Men jag hoppas få bättre hjälp imorgon och att ett par nya skor är lösningen på mina problem för jag är så taggad att träna nu! Jag har ju två lopp framför mig och har nya mål inför dem, men mer om det en annan dag.


2 kommentarer:

Ninni sa...

Vilka är dina nya mål?

Jenny Shima sa...

Servicen på Ussports är under all kritik och det är synd för de har ju mycket grejer.