fredag, augusti 31, 2012

Fredag

Det gick bättre än jag trodde att lämna Nemo idag. Han var inte överlycklig men tyckte det var roligt och blev varmt välkomnad av alla pedagogerna. Det kommer kännas bra att lämna Leon också om några veckor, speciellt nu när en av mina favoriter börjat på hans avdelning.

Snart är det dags att hämta och då kör vi direkt till Willys och handlar inför morgondagen. Det ska bli kul att fylla år! Tror det är 22 jag blir i år, eller var det 23?

När Leon sovit har jag målat sista omgången på skänken i stora rummet. Oj så fin den blev, vilken skillnad! Både den och köksbordet fick ordentliga lyft. Tänk vad lite färg kan göra!


Lagom till hösten är på ingång har mina pelargoner verkligen kommit igång. I år har jag för första gången lyckats få en gul pelargon att blomma! Tror jag försökt i fyra år nu. French Vanilla heter den och är riktigt fin.

Inga kommentarer: