tisdag, juli 31, 2012

Bra start på dagen!

Idag hade jag sovmorgon och låg och drog mig när telefonen ringde. Det var från ett jobb jag sökte förra veckan och de ville intervjua mig imorgon! Håll alla tummar och tår för mig, jag vill verkligen verkligen känna tryggheten med att ha ett jobb i höst.

De senaste morgnarna har Nemos blöja varit torr och han igår när vi åkte hem från Ninni och Mikael så somnade han i bilen. Vi kom hem strax innan sju och det kändes onödigt att väcka Nemo bara för att krångla av kläderna och ta på blöja så vi chansade och det gick bra! Torr hela natten! Helt amazing.

Vi gick ut till kaninerna imorse för Nemo ville klappa den nya ungen. Jag föll för Suzans förslag, Agnes, för det hette min gammelmormor. Om Leon hade varit en flicka hade Agnes varit ett av hans namn.


Nu ska kidsen äta lunch och sen ska vi dra ner på byn och köpa färg, projekt Måla om fönstren ska börja imorgon...

1 kommentar:

Ninni sa...

http://gopublic.devote.se/

bloggen jag pratade om igår :)