måndag, juli 16, 2012

Morgonbak

Idag ÖSER regnet ner och det är 10 grader ute. Kan ni förstå?!? 10 grader! Det är ju helt sinnessjukt.

Idag kommer äntligen Kalle iallafall! Jag har påbörjat en kaka nu på morgonen som jag hoppas blir god. Choklad, hallon och lakrits... Jag och Leon ska ta en tur till Mora idag, mamma jobbar och pappa och Nemo får väl ligga i soffan och glo på film eller nåt.

Nej nu ska jag fixa iordning mig. Jag fyndade en plattång igår, 100 kronor på Dollarstore. Jag vet inte hur bra den är, märket är Melissa men jag tänkte prova den idag så får vi se. Kanske det är årets fynd!



2 kommentarer:

Ninni sa...

Ett annat bra budgettips är att använda kaffrsump som bodyscrub. Mycket bättre än alla man kan köpa!

Anonym sa...

Åh, Leon är verkligen söt, hans leende slår ju det mesta. Vill ta en tugga. Haha... Kram!