tisdag, juli 03, 2012

Ballooned

Jag har gått upp i vikt under de två veckor jag varit i sommarstugan. Det syns jättemycket på magen och den är svullen och jag ser gravid ut. Eftersom jag inte haft möjlighet att springa som jag brukar men verkligen ätit massor av smaskiga saker så får jag sota för det nu. Ett par semesterkilon när man är normalviktig är väl inte hela världen men när man redan är tjock så är det sjukt störigt. Jag fattar inte vad det ska vara så svårt för, det här med måtta. Måtta är svårt för mig, jag är väldigt allt eller inget i det mesta och maten är inget undantag. Jag önskar jag bara kunde vakna upp imorgon och väga 15 kilo mindre.



2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Åhh Gud va lika vi är... Så är jag med... Och just nu är det allt som gäller och dessutom har jag inte rört mej... Ingen bra kombination det...:/
Kraaaam K

Ninni sa...

I know the feeling!! Men hur tråkigt är det inte att ha sommarlov och äta nyttigt?

Jag har helt kommit av mig med min cirkelträning men körde ett pass igår. Börjar se ut som en hängbuksvin så jag behöver mina plankor!