fredag, juli 20, 2012

Halva REA-priset!!

Idag for jag och mamma in till Mora och till min stora lycka hade Åhléns börjat med halva rea-priset, världens bästa rea! Och jag gjorde sjukt bra fynd, överdragsbyxor till båda pojkarna för 149 kronor. Ordinarie pris var 299 kronor styck och det är likadana som Nemo haft innan så jag vet att de är bra. Byxor och tröjor på Lindex fyndade jag också.


På Åhléns köpte jag en duk för 49 kronor som jag tur nog inte köpte i måndags då det "bara" var halva priset. Trepack kökshanddukar för 25 kronor, bäddset till Nemo för 90 kronor och skor till Leon för 30 kronor hamnade också i vår korg.


På HM köpte jag ett par nya träningslinnen och en tröja och en tröja till Leon. Han har en likadan men som är på gränsen för liten så för 50 kronor fick han en i storleken större.


När vi skulle hem från Noret där vi handlat på Willys var det så sjukt mycket trafik att det var kö runt i hela rondellen, helt galet. Och just ja, bilden på mig ska visa att plattången jag köpte för 100 kronor är jättebra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni tycks ha haft en fantastisk dag.Här har det öst ner konstant hela dan.öNSKAR mej en ny termometer i julklapp,den jag har måste va trasig,har stått på 8 grader hela dan.Kram från moster.

Emma sa...

Rea is da shit!

Marie sa...

Åååååå vad kul med rea!!! Love it!
Man skulle väl försökt ta sig en tur till Mora då, tusen tack för tipset, älskar Åhléns rea! :-)