måndag, juli 16, 2012

I min tvättkorg





2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!

Jag hittade din blogg när jag googlade Z-gården! jag läser på YH-utbildningen i Eslöv & ska ha min praktik på Z-gården nästa termin. Som jag förstår har fidu oxå gått den utbildningen? jag funderar fram och tillbaka om jag valt rätt, mest för arbetsmarknadens skull & lite då & då på grund av utbildningens utförmning. Hade varit roligt att höra om du jobbar inom den yrkesbanan & hur du trivdes på din praktik! Jättemysig blogg, kommer kika in fler gånger =)
/ Karin

Linnéa sa...

Hej, vad kul att du hittade hit! Jag läste i Eslöv ja men då ägde kriminalvården en del av utbildningen så den var lite annorlunda då. Men jag trivdes jättebra och min praktik på z-gården var jag så nöjd med. Gjorde praktik där igen sista terminen faktiskt. När jag tagit min examen jobbade jag på hvb-hem som tyvärr lades ner, då var jag på Lunden ett tag innan jag fick jobb på agnezkollektivet i Malmö, samma ägare som z-gården. Sen har jag varit mammaledig förutom ett par månaders jobb som pers. assistent men nu söker jag nytt jobb så vi får se vad det blir! Hoppas du trivs på din utbildning och har du fler frågor så kör på! Kram!