tisdag, juli 03, 2012

Rastlös

Efter en gråmulen och lite ruggig förmiddag kom solen och jag och Leon har varit på stranden en stund. Vi bara satt i den varma sanden och plockade med pinnar, snäckor och stenar och hade det lugnt och skönt. Jag blir nästan lite rastlös när inte Nemo är här, det är så ovant att det inte är något att göra eller någon att passa upp på hela tiden.

Nu ska Leon sova igen och då ska jag läsa en bok tills ögonlocken blir sådär tunga att texten flyter ihop. Och så ska jag slumra i en stol i värmen tills Leon vaknar igen och det är dags att vara mamma igen.



2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Det lät som en härlig idé!

Marie sa...

....solstol....
Suck. Vad är väl att slumra en stund i en solstol när man kan vara inne i en kall butik och jobba.... Suck.
VAD AVIS JAG ÄR!!!
NJUT på! HELT RÄTT! Jag hade också tagit tillfället att slumra gött i en solstol om det alternativet hade funnits!
Kram på dig