torsdag, juli 19, 2012

Låttips

Hemma från en springtur på 7,12 kilometer. En jobbig sådan. Började hemma på norra sidan av Kättbo, sprang över bron till södra sidan, upp för en mördarbacke mot kapellet, på grusvägen mot sågen, där vek jag av på Hälsospåret och där var det bara uppför, högt gräs och blöt mark, sjukt jobbigt. Ut på grusvägen vid kapellet igen, tillbaka mot sågen och sen hemåt på södra sidan, över bron och uppför sista backen. JOBBIGT!! Men jag blir stolt över att jag kämpar på och inte stannar. Även om backar är hemska så märker jag vad det gör för konditionen, speciellt när jag springer en runda där det är plant.

Jag gjorde ju en spellista på Spotify igår och jag måste tipsa i
en låt som var jättepeppande att springa till, med bra tempo:
Dead ringer for love med Cher och Meatloaf. Prova att springa till den!



Inga kommentarer: