söndag, juli 01, 2012

Så jävla...

... ååååhhhhhh!!!!! Vagnen har stått ute inatt och det har regnat så in i helvete. Den är genomsur och mina barn sover bara i vagn på dagarna. Jag var på rätt bra humör när jag vaknade men när jag upptäckte detta så blev jag skitsur.

Vi hade en jättemysig dag igår iallafall. Spenderade hela förmiddagen på stranden, gick upp till stugan för lite lunch och vila och sen var vi på stranden hela eftermiddagen. Vi grillade gott till middag och när barnen lagt sig färgade jag håret och vi kollade två avsnitt av True Blood. Leon sov i egna sängen till två ungefär och då gick jag in och la mig hos honom. Imorse sov han till lite efter sju och det var otroligt skönt eftersom det blev sent igår.

Nu ska jag göra god frukost och senare idag ska jag på loppis med Kalles pappa!


Leon har blivit riktigt pappig och blev överlycklig när Kalle kom till stugan i fredags efter att inte ha setts på några dagar.

1 kommentar:

Emma sa...

Hoppas du hittar nåt kul på loppisen idag!