lördag, juli 14, 2012

Bitter

Min blogg är sjukt tråkig och händelselös, jag vet. Jag känner mig bitter över att vädret är skit (13 grader i juli!! och att jag drog på mig en dunderförkylning så jag inte kommer kunna träna än på flera dagar. Det är så SURT!!
Idag var vi till Horrmund och hälsade på min moster, kusin och kusinbarn. Nemo var in heaven för flickorna har massor med Lego och även stora teknik-Legomaskiner. Och jag fick En jättefin present! En underbar mjölkkanna som jag ska ha på en av mina hyllor med fina saker. Och Nemo då, han gick ut på bryggan och satte sig på huk med en pinne och mamma hann bara säga var försiktig innan han ramlade i med huvudet först. Mamma fick tag i hans ben och fiskade upp honom snabbt som tur var. Han var lite chockad men annars brydde han sig inte och han blev inte ledsen.


Kalle hade planerat att komma imorgon men vad han inte visste var att Jörgen, Alex och Erik skulle kidnappa honom och ta med honom på en kajakfärd med övernattning i tält. Så jag tror inte han kommer vara i form för att köra imorgon. Jag hoppas de har kul och att de slipper regnet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet är som en påse,tomt och innehållslöst,om man inte fyller det med nåt.I dag har jag fyllt min påse med ett besök av min älskade syster,systerdotter och systerdotterbarn(heter det så?)Jag stänger noga påsen så jag kan njuta länge.Kram.