torsdag, juli 26, 2012

Ettårsdagen


Då var Leon ett år fyllda och det här året känns som det gått lika fort som den här dagen. Det har varit ett tufft år och jag har nog aldrig känt mig så maktlös och förtvivlad som jag gjort emellanåt, men nu är det bättre och jag ser fram emot att se min lilla bebis bli en pojke. Eftersom Leon och Nemo ska ha gemensamt kalas i augusti bjöd vi bara in farmor och farfar som kom och grillade och åt födelsedagscupcakes.


Jag har köpt formarna, kulorna och strösslet via Ninni, fantastiskt fint. Cupcakesen är Leilas Blueberry lemon cupcakes med vit chokladfrosting.


Nemo slickade av frostingen, det tyckte han var godast. Om någon annan bara tycker om muffinsen är ni välkomna på fika!

Leon har fått så fina presenter! Av oss har han och Nemo fått en jättefin gungställning som vi börjat skruvat ihop idag, en bok, en ambulans i plast och båtar att leka med i badet, av sin mormor och morfar fick han den fina utemöbeln och en tröja som kom med posten idag och av sin farmor och farfar fick han en jättesöt liten stol.



1 kommentar:

Marie sa...

Nja, gillar också frostingen bäst så ge muffinsarna till räven eller nån...;-) Stort Grattis Leon!!
Fina bilder!! Kram