söndag, juli 01, 2012

Legoland

Imorgon ska Nemo åka på sitt livs första semester utan mamma och pappa. Tänk, det ska börjas i tid. Själv var jag typ 16 när jag gjorde det första gången.

Nej då, helt själv åker han inte utan det är hans snälla farmor och farfar som ska ta med honom till Legoland. De åker imorgon bitti men åkte till Malmö redan ikväll för att sova där inatt. Sen ska de bo över i stuga och kommer tillbaka på tisdag. Jag tror att Nemo kommer ha det sjukt roligt och inte sakna oss ett dugg! Han har pratat om Legolandet hela veckan och tittat på bilder och filmer på hemsidan. Jag tycker redan det är helt tomt men det ska bli skönt att ha lite semester med bara ett barn att ta hand om.


Vi övade ikväll på att vara enbarnsföräldrar och gick ner till havet en sväng. Det gick bra måste jag säga. Jag och Leon stannar i stugan ett par dagar till och passar Sickan när Kalle jobbar.

Inga kommentarer: