fredag, december 11, 2009

Så är snart denna fredagen slut. Om två veckor är vi i Kättbo och om tre veckor är det ett nytt år. Det går verkligen fort nu.

Det har varit en lugn fredag med mycket tv-tittande, matlagning, spel, badning av Nemo och Idol. Nemo har nyss somnat och jag har lagt honom. Det är så mysigt att bädda om honom varje kväll och när jag går ut ur rummet så längtar jag redan till nästa morgon när han vaknar igen. Fast när morgonen väl kommer vill jag bara sova liiite till.

Imorgon ska vi köpa julgran och så ska vi till Elin och David på lussevaka. Måste köpa glitter så man får vara lite fin på årets glittrigaste dag!

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Är inte nyårsafton årets glittrigaste dag?

Linda sa...

Sover han hela nätter nu? Min son började sova hela nätter vid ungf 9 mån. Så underbart!

Linnéa sa...

ninni: jo egentligen men jag rokade inte ändra när jag insåg det. :)

Linda: jo han sover hela nätterna. ytterst sällan vaknar han vid 3 men annars sover han till mellan 5 och 7 ungefär men somnar om efter han fått mat.