tisdag, december 15, 2009

Nu snöar det äntligen! Jag och Nemo har varit ute på en långpromenad men missade snön. Han sov kvar i vagnen ute men jag tog in honom nyss för att det snöar så mycket. Hoppas det får ligga kvar nu. Såg på vädret imorse och det ska bli kallare och snöa mer enligt Tone iallafall, och enligt min pappa så har Tone alltid rätt.

Igår kväll tog jag en lång dusch och sen låg jag på spikmattan i ungefär 20 minuter innan jag skulle lägga mig. Mina ben blev helt konstiga, fick krypningar i dem men sen domnade de nästan bort. Avslappning? Sen kröp jag ner i sängen och kände mig så relaxed i kroppen och jag somnade gott och har sovit som en prinsessa inatt. Helt underbart!

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Åhh va roligt att höra!! Kul att vår julklapp kunde hjälpa dig iaf en natt =)

Linnéa sa...

det var en underbar tanke och så fin julklapp ni gav mig!