onsdag, december 23, 2009

Jag är trött och borde lägga mig men jag ska lägga in alla räkningar så de är betalda innan vi åker. Imorgon blir det en stressig dag, igen. Jag ska baka bröd, kaka och göra köttbullar till julafton. Tänkte även hinna med lite annat pyssel. Måste till Willys för att köpa blöjor, gröt och lite sånt Nemo behöver ha med sig till Dalarna. Skönt vi städade här hemma idag så det är gjort iallafall.

Packa också, herregud! Nej nu måste jag skynda mig så jag pallar med dagen imorgon. Känner mig rätt så trött av de senaste dagarnas stressande.

Hur ska ni fira jul?

2 kommentarer:

Linda sa...

Söt liten tomte :)
god jul!

Matilda sa...

Jag förstår att julen blir stressig speciellt när man har en liten knodd!

Jag ska fira jul rätt lugnt, liten del av släkten kommer hit för julmat och julklappsbyten. Mysigt!